Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30
Zahrádkáři Maleč - nabídka moštování
Agro Liboměřice - prodej obilí
1
Zahrádkáři Maleč - nabídka moštování
Agro Liboměřice - prodej obilí
Kalendář akcí v Železnohorském regionu - říjen 2024
Přerušení dodávky elektrické energie Kovářov
2
Zahrádkáři Maleč - nabídka moštování
Upozornění - odstávka vody 2.10.2024
Agro Liboměřice - prodej obilí
Bojanoviny - říjen 2024
3
Bazárková sbírka použitých věcí
Zahrádkáři Maleč - nabídka moštování
Agro Liboměřice - prodej obilí
4
Zahrádkáři Maleč - nabídka moštování
Vinařství Holánek 4.10.2024
5
Zahrádkáři Maleč - nabídka moštování
6
Zahrádkáři Maleč - nabídka moštování
7
KRAV MAGA - pro děti, teenagery a nově i pro dospělé
Zahrádkáři Maleč - nabídka moštování
8
Zahrádkáři Maleč - nabídka moštování
9
Zahrádkáři Maleč - nabídka moštování
10
Zahrádkáři Maleč - nabídka moštování
11
Zahrádkáři Maleč - nabídka moštování
Kino v Trhové Kamenici - 11.10. Vlny, 12.10. Fall
Výstava
12
Zahrádkáři Maleč - nabídka moštování
Výstava
13
Zahrádkáři Maleč - nabídka moštování
14
Zahrádkáři Maleč - nabídka moštování
Topenářský a kominický servis
15
Zahrádkáři Maleč - nabídka moštování
16
Zahrádkáři Maleč - nabídka moštování
17
Zahrádkáři Maleč - nabídka moštování
18
Zahrádkáři Maleč - nabídka moštování
19
Zahrádkáři Maleč - nabídka moštování
20
Zahrádkáři Maleč - nabídka moštování
21
Zahrádkáři Maleč - nabídka moštování
22
Zahrádkáři Maleč - nabídka moštování
23
Zahrádkáři Maleč - nabídka moštování
24
Zahrádkáři Maleč - nabídka moštování
25
Zahrádkáři Maleč - nabídka moštování
26
Zahrádkáři Maleč - nabídka moštování
27
Zahrádkáři Maleč - nabídka moštování
28
Zahrádkáři Maleč - nabídka moštování
29
Zahrádkáři Maleč - nabídka moštování
30
Zahrádkáři Maleč - nabídka moštování
31
Zahrádkáři Maleč - nabídka moštování
1 2 3
Drobečková navigace

Úvod > Úřad Městyse > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb. Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz.

Adresa elektronické podatelny: bojanov@bojanov.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formatu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Městys Bojanov
Bojanov 18
538 26 Bojanov

Úřední hodiny pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Pondělí 8:00 - 10:30 11:00 - 17:00
Středa 8:00 - 10:30 11:00 - 17:00

Příjem a zpracování elektronických podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Další postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu (vydal ÚVIS č.016/01.01)