Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30
Kalendář akcí v Železnohorském regionu - leden 2023
stomatologická pohotovost
31
Kalendář akcí v Železnohorském regionu - leden 2023
stomatologická pohotovost
1
stomatologická pohotovost
2
Manželské podvečery na faře - II. podvečer
stomatologická pohotovost
3
Divadelní představení - nabídka vstupenek
stomatologická pohotovost
4
stomatologická pohotovost
VENI, VIDI, VICI - hospodský vědomostní kvíz
5
stomatologická pohotovost
6
stomatologická pohotovost
7
stomatologická pohotovost
8
stomatologická pohotovost
9
stomatologická pohotovost
10
stomatologická pohotovost
11
stomatologická pohotovost
12
stomatologická pohotovost
13
stomatologická pohotovost
14
stomatologická pohotovost
15
stomatologická pohotovost
16
stomatologická pohotovost
17
stomatologická pohotovost
18
stomatologická pohotovost
19
stomatologická pohotovost
20
stomatologická pohotovost
21
stomatologická pohotovost
22
stomatologická pohotovost
23
stomatologická pohotovost
24
stomatologická pohotovost
25
Dětský karneval 2023
stomatologická pohotovost
26
stomatologická pohotovost
27
stomatologická pohotovost
28
stomatologická pohotovost
1
stomatologická pohotovost
2
stomatologická pohotovost
3
stomatologická pohotovost
4
stomatologická pohotovost
5
stomatologická pohotovost
Drobečková navigace

Úvod > Úřad Městyse > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb. Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz.

Adresa elektronické podatelny: bojanov@bojanov.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formatu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Městys Bojanov
Bojanov 18
538 26 Bojanov

Úřední hodiny pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Pondělí 8:00 - 10:30 11:00 - 17:00
Středa 8:00 - 10:30 11:00 - 17:00

Příjem a zpracování elektronických podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Další postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu (vydal ÚVIS č.016/01.01)